Potrivit proiectului de ordonanță de urgență publicat pe site-ul Ministerului Finanțelor, poștașii vor fi autorizați să încaseze datoriile la stat ale contribuabililor care beneficiază de facilitățile ordonanței privind amnistia fiscală. Conform documentului, Poșta Română va avea responsabilitatea de a tipări, implica și comunica cu confirmare de primire către contribuabili documentele necesare pentru accesarea acestor facilități fiscale.
Ministerul Finanțelor consideră că o atenție deosebită trebuie acordată persoanelor fizice care nu utilizează mijloace electronice de comunicare la distanță și nu sunt înregistrate în Spațiul Privat Virtual. Astfel, se impune comunicarea personalizată prin mijloace poștale pentru a informa potențialii beneficiari cu privire la prevederile ordonanței.
În ceea ce privește costurile, Ministerul Finanțelor va asigura ANAF fondurile necesare pentru activitățile prestate de Poșta Română. Tarifele pentru serviciile de tipărire, implicuire și comunicare cu confirmare de primire către contribuabili vor fi stabilite la 10,90 lei, cu TVA, pe plic. Comisionul perceput pentru încasarea obligațiilor bugetare va fi de 4 lei, fără TVA, pentru fiecare operațiune de încasare. Astfel, Poșta Română va putea facilita accesul contribuabililor la facilitățile fiscale prevăzute de Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 107/2024.
Citeste articol integral
Sursa & Foto Credit- “www.graiulsalajului.ro”
Notă pentru publicații: Știrile sunt preluate automat din feed-ul Google News sau în urma unor acorduri scrise cu publicațiile. După cum observați, este specificată sursa, creditul foto și linkul către articolul integral. Dacă doriți ca articolele dumneavoastră să nu mai fie preluate, vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail de mai jos, și le vom întrerupe imediat.
Reclamatii & Reporturi Stiri
contact: medialux85@gmail.com
Cititi Termeni si Conditii