Compania Electrica Furnizare a emis un avertisment pentru clienții săi din județul Sălaj cu privire la riscul de a cădea victimă unor practici înșelătoare din partea unor agenți de vânzări. Aceste practici au devenit tot mai intense în ultima perioadă. Clienții sunt sfătuiți să fie atenți atunci când sunt vizitați la domiciliu de astfel de agenți, care încearcă să îi convingă să semneze un nou contract de furnizare a energiei electrice, fără a menționa că reprezintă un alt furnizor de energie electrică.
Electrica Furnizare recomandă clienților să solicite legitimația de serviciu a agentului, să citească atent toate documentele prezentate și să verifice informațiile. De asemenea, aceștia sunt îndemnați să contacteze compania pentru orice informații legate de oferte sau pentru a semnala posibile încălcări ale legii.
Clienții pot lua legătura cu Electrica Furnizare prin intermediul formularului de contact online, la numărul de telefon 0244.406.006, utilizând funcția chatbot de pe site-ul electricafurnizare.ro sau prin aplicația MyElectrica. Compania le mulțumește clienților pentru încrederea acordată și îi încurajează să sesizeze practicile necorespunzătoare.
Citeste articol integral
Sursa & Foto Credit- “www.graiulsalajului.ro”
Notă pentru publicații: Știrile sunt preluate automat din feed-ul Google News sau în urma unor acorduri scrise cu publicațiile. După cum observați, este specificată sursa, creditul foto și linkul către articolul integral. Dacă doriți ca articolele dumneavoastră să nu mai fie preluate, vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail de mai jos, și le vom întrerupe imediat.
Reclamatii & Reporturi Stiri
contact: medialux85@gmail.com
Cititi Termeni si Conditii